10 locations
Wide assortment
Best guarantee
Service in the area
Orders placed on weekdays before 16:00 will be delivered tomorrow
Free shipping
lowest price guarantee
24/7 customer service

Onderhoud op espressomachine merken

Pick-up, Replace & Return espressomachine

Het is altijd vervelend als je een probleem krijgt met een nieuwe espressomachine. Uiteraard wordt dan binnen de garantieperiode het mogelijke defect kostenloos door ons verholpen. Om je nog meer te ontlasten, bieden we een handige Pick-up, Replace & Return van jouw espressomachine gedurende de garantietijd. Deze handige service kan je kiezen bij aanschaf van een espressomachine van CasaBarista. Check de mogelijkheden bij je barista.

Hoe werkt het?

Op afspraak wordt jouw defecte espressomachine thuis opgehaald. Tegelijkertijd ontvang je een leenapparaat van ons: een professionele E61/warmtewisselaar espressomachine, inclusief handleiding en reiniger. Zodat je tijdens de reparatie nooit zonder lekkere koffie komt te zitten. Vervolgens verhelpen wij het probleem van de defecte espressomachine en sturen het na afloop weer retour naar jouw huis. Het leenapparaat wordt dan weer meegenomen. De apparatuur wordt tijdens transport degelijk verpakt in een kunststof box met interne bescherming.

Customer-oriented service at CasaBarista so you can enjoy the perfect cup of coffee!

Kosten Premium Garantie Service

Check de voorwaarden bij je barista. Voor slechts €165 per jaar (indicatief) verzorgen wij Premium Garantie Service tijdens de garantieperiode (max 2 jr) binnen Nederland. Handig, want je kunt thuis blijven en krijgt een vervangende espressomachine tijdens de reparatie. Zo zit je nooit zonder heerlijke koffie.

Reviews from our customers

A

Arnold Majoor

Friendly, patient explanation. Knowledge and understanding of the difficult choice. Even until after closing time!
D

D

I have been coming to Casabarista in the region of The Hague for more than 10 years. There are people working there with a passion for coffee. Service is excellent...
E

Eddie Griepsma

Manometer ordered from Casabarista, package was immediately shipped, but lost by PostNL. Called Casabarista to file a dispute. They came up with the...
Frank Buurman

Frank Buurman

I am extremely satisfied with the fantastic service I received from CasaBarista. I had ordered a coffee grinder that unfortunately was only available after two months...
G

G Ys

Professional and good service even outside the warranty period...
H

Herbert Hoppener

Despite the fact that the store was closed on Saturday, the coupling piece for the connection to the water supply was ready in the flower box in front of the door, so I could quickly make coffee again. Great...
J

Janniek

100% satisfied and fantastic coffee! We knew which espresso machine we wanted, so no advice asked. Ended up at CasaBarista because of the combination of a...
Kitty Wierenga

Kitty Wierenga

A coffee grinder that was offered in Ermelo can be picked up in The Hague. Everything was arranged very quickly, received a very nice explanation upon pickup and also...
M

Marike van Erp

A customer for years at Joost. A little issue with my device, super customer-friendly resolved!! Lots of knowledge, good advice, nice people!...
R

Romain Montfort

A perfect experience with Casa Barista! Bought a second hand ECM Classika...a fantastic welcome in the show-room, and some espresso later and nice chat over coffee and life with...
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo
Partner logo